كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو تکمیلی
بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.متون عمومي
1398/8/6 دوشنبه

اسلام .قابل توجه دانشجویانیکه ازپایان نامه خود دفاع نموده اند: لازم است پس از اصلاحات پایان نامه صورت جلسه دفاع را درصفحه سوم قرارداده و صفحه چهارم فرم مربوط به تعهد و اصالت  تکمیل و امضا گردد.سپس درسامانه ثبت ایرانداک به آدرس sabt.irandoc.ac.irواردشده و درقسمت ثبت مدرک  فایل ورد و پی دی اف پایان نامه را آپلود نمایید .بعداز دریافت فرم پذیرش از ایرانداک فرم مذکور را به همراه فایل ورد .پی دی اف.پروپوزال ومقاله بیس روی ۴ عدد سی دی رایت نمایید.لازم است که لیبل روی سی دی هاشامل ارم دانشگاه.رشته تحصیلی .نام و نام خانوادگی استاد راهنما، مشاور، دانشجو، شماره دانشجویی، شماره تماس، عنوان پایان نامه وتاریخ دفاع باشد.( اطلاعات کاملتر دراینخصوص درسایت مرکزقرار داده شده است).همچنین فایل پایان نامه می بایست شامل فهرست مطالب ، فهرست جداول و اشکال، چکیده فارسی و لاتین ، صفحه عنوان فارسی ولاتین ومنابع فارسی و لاتین باشد.پس از انجام مراحل فوق درسایت گلستان قسمت دانشجو .... ثبت اطلاعات پایان نامه...مدارک لازم  شامل چکیده ، واژگان کلیدی  و فایل پی دی اف را بارگذاری نمایید. خواهشمنداست قبل از تهیه سی دی ها به شیوه ذکرشده از ثبت درخواست تسویه حساب در سیستم گلستان خودداری نمایید.



قابل توجه دانشجویان پژوهش محور که پایان نامه جدیدا  میخواهند اخذ کنند

 

 طریقه دسترسی دانشجویان گرامی پژوهش محوربه کلیه اساتید علمی جهت پایان نامه
فلوچارت آماده سازی پایان نامه


توجه --توجه
 عرض سلام و ادب خدمت دانشجویان گرامی مقطع ارشد
تغییر شیوه از پژوهش محور به اموزش محور برای تمام ورودی های ۹۸ و ۹۹ و ۴۰۰ امکان شد و شرط ان اخذ یک ترم پایان نامه می باشد و در صورتی که در طی یک ترم پایان نامه کامل نشد با موافقت استاد راهنما و مشاور و پر کردن فرم‌ مربوطه امکان پذیر می باشد.
فرم مربوطه

  • تکمیل فرم پیش پروپوزال
  1. انتخاب موضوع و استاد راهنما ازمنو ارتباط با کارشناس و اساتید (تکمیل فرم شماره1)و ارسال به دانشگاه از طریق شماره فاکس 03157772978

  1.  دریافت نظر  شورای تخصصی مرکزبا موضوع واستاد راهنما از کارشناس مربوطه
  2. دریافت فرم پروپوزال از سایت داشگاه قسمت تحصیلات تکمیلی  توسط دانشجو
  3. استعلام از پایگاه تخصصی ایرانداک و شروع تدوین پروپزال با راهنمایی استاد راهنماو استاد مشاور (دقت گردد عنوان ایرانداک و با عنوان پرو پزال دقیق همخوانی داشته باشد )
  4. امضای بندهای "ج -د"  پروپوزال توسط دانشجو ،کارشناس رشته و مسوول مربوطه
  5. امضای بندهای "و - ز"و قسمت نوآوری  موضوع توسط استاد راهنما و استاد مشاور
  6. امضای فرم تعهد دانشجو ( پیوست پروپوزال می باشد ) توسط دانشجو
  7.  تکمیل فرم صورت جلسه پرو پزال (صفحه 12)  مطابق آنچه در سایت بارگذاری شده  
  8. تهیه و  ارسال CDفایل ورد و پی دی اف پروپوزال  و یک نسخه چاپ شده و صحافی شده پایان نامه جهت کتابخانه+ فایل ایران داک و پرینت آن به دانشگاه به آدرس پستی دانشگاه
  9. پیگیری نتیجه شورای تخصصی از مدیر گروه استان توسط دانشجو از طریق کارشناس رشته
  10. دریافت فایل شیوه نامه نگارش پایان نامه از سایت تحصیلات تکمیلی
  11. شروع تحقیق و آماده سازی پایان نامه براساس شیوه نامه ی  نگارش پایان نامه
  12. پس از پایان نگارش و آماده سازی متن پایان نامه : تکمیل فرم تائید محتوای پایان نامه (فرم 6 = فرم اعلام کفایت) ، توسط استاد راهنما و استاد مشاور(شایان ذکر است دانشجو پس از 4 ماه از تاریخ تصویب پروپزال میتواند دفاع کند )
  13. تحویل فرم 6 ( فرم تأیید محتوای پایان نامه برای دفاع توسط استاد راهنما ( گواهی اعلام کفایت ) دریافت فرم از سایت
  14. دریافت ( فرم پیوست 2 از کارشناس آموزش + امضای فرم توسط عامل مالی )  و تحویل به کارشناس رشته
  15. نامه استعلام از ستاد جهت اجازه دفاع + مدارک بند قبل توسط دفتر امور پایان نامه ها   
  1. اگر ایراد دارد: رفع ایرادات و مجدداً اجرای بند15
  2. اگر ایراد نداردادامه مسیر     
  1. معرفی داور توسط شورای تخصصی مرکز
  2. ارسال پایان نامه برای داور توسط دانشجو
  3. هماهنگی داور + استاد راهنما + استاد مشاور برای جلسه دفاع توسط کارشناس رشته  
  4. برگزاری حلسه دفاع و اعلام نمره و در صورت لزوم انجام اصطلاحات توسط دانشجو
  5. آیا دانشجو خواستار اختصاص بخشی از نمره به دستاوردهای پژوهشی مستخرج از پایان نامه شامل مقاله و شرکت در همایش های معتبر        ( حداکثر دو نمره ) می باشد ؟
  1. بله
  • دانشجو هشت ماه فرصت ارائه دستاورد پژوهشی و اخذ تائیدیه استاد راهنما + مدیر گروه + معاون آموزشی مرکز را دارد. (کاربرگ شماره 3 ویژه دانشجویان ارشد و کاربرگ شماره 5 ویژه دانشجویان دکتری  )
  • تحویل کاربرگ امضا شده به دفتر امور پایان نامه ها توسط دانشجو
  • ثبت نمره نهایی در سامانه گلستان توسط ستاد استان
  1. خیر
  • تکمیل فرم انصراف از دستاوردهای پژوهشی
  1. دریافت یک برگ از فرم های صورتجلسه از دفتر توسط دانشجو جهت صحافی ( جهت بقیه ی صحافی ها از این برگ کپی گرفته شود )
  2. صحافی های لازم : کتابخانه مرکز
  3. دریافت یک برگ از فرم های صورتجلسه + فرم اعلام کفایت جهت تحویل به امور فارغ التحصیلان
  4. تکمیل فرم 16 ( گواهی دریافت اصل مدارک دو بند قبل )
  5. آماده سازی فرم های  منشور اخلاقی ، تأییدیه صحت و اصالت نتایج و مجوز بهره برداری از طرح تحقیقاتی ( دریافت از سایت تحصیلات تکمیلی )
  6. بارگذاری فایل پایان نام در سایت ایران داک و دریافت رسید آن
  7. تحویل 4 نسخه سی دی پایان نامه و پروپزال ( شامل فایل ورد و پی دی اف ) +  رسید بارگذای در ایران داک +مقاله استفاده شده +داده آماری +پرسشنامه  و به صورت شکل زیر در داخل جلد شیشه ای تنظیم شود .http://khansar.isfahan.pnu.ac.ir/Portal/picture/?1399755/%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87

نکات  مهم :

  به استناد ماده ی 24 آیین نامه ی آموزشی ، دانشجو پس از انتخاب واحد پایان نامه تا زمانی که آن را به پایان نرسانیده است موظف می باشد بر اساس تقویم دانشگاهی در کلیه نیم سال های تحصیلی برای پایان نامه به تعداد صفر واحد ، ثبت نام نماید.

        در خصوص  تمدید و ادامه پروژه پایان نامه مبلغ شهریه به شرح ذیل می باشد :

  1. جهت ورودی های 95 به بعد هر زمان که ادامه پروژه بدهند در اولین ترم 50%-دومین ترم50%-سومین ترم 100%  شهریه ثابت را باید پرداخت نمایند.
  2. 2)جهت ورودی های  قبل از 95 از نیمسال اول  97       50%ثابت تا 10 ترم  و ترم 11 و 12 و 13  با ضریب 25/1   قابل پرداخت میباشد                                                                                                                                                                 دانشجویانی که تمایل دارند، میتوانند از شهر محل سکونت خود از اساتید هیئت علمی دانشگاه که دارای مرتبه حداقل استادیاری بوده و دارای کد استادی در دانشگاه پیام نورباشند به عنوان استاد راهنما و مشاور استفاده نمایند(با هماهنگی دانشگاه)  
بيشتر